logo grand cafe de hoofdzaak

300% meer reserveringen via de nieuwe website

Organische bezoekers

+353%

Aantal klikken

+187%

Klanttevredenheid

10/10

website horeca

De website

Grand Café De Hoofdzaak

Meneer Nieuweburg nam contact met ons op met de vraag of wij de online zichtbaarheid van hun bedrijf konden verbeteren. Het doel voor dit project was:

1. Bouw een functionele en moderne website die professionaliteit uitstraalt.

2. Genereer meer locale bezoekers via de nieuwe website.

De website moest worden voorzien van 2 belangrijke hoofd functies:

1. Bezoekers moeten op een makkelijke manier kunnen reserveren.

2. Het ontwerp moet een strakke, moderne en professionele uitstraling hebben.

Resultaten

Meneer Nieuweburg wou graag dat zijn restaurant beter gevonden kon worden d.m.v. een website om meer klanten te krijgen. 


Nadat meneer Nieuweburg ons de kans heeft gegeven om een nieuwe website te ontwerpen en bouwen stroomden de reserveringen binnen. De investering was binnen twee maanden terug verdiend via de website. 


2 maanden na de oplevering zijn er in totaal al meer dan 30 reserveringen binnen gekomen via de nieuwe website. 

Snelheid

reserveringen Grand Cafe De Hoofdzaak
Snelheid GCDH